« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

ABC foto

23/05/2017 @ 20:00 - 22:00

Op de agenda staat voor 23 mei de ABC foto, hierbij is de bedoeling dat de letters van het alfabet worden verdeeld over de leden die mee willen doen aan deze opdracht. Met deze letter(s) maak je een foto, zie voorbeeld hieronder. Wees creatief! Het moet natuurlijk wel een mooie foto worden.

Als extra opdracht voor de abc foto voegen wij een formaat toe. Graag afdrukken, voor de  uniformiteit , op 20x 20 cm
Groetjes Anja en Jolanda

Foto’s afdrukken

Ieder lid van de fotoclub mag één foto (in dit geval de ABC-foto) insturen voor een papieren afdruk op mat of glans (Fuji Digital Professional II Glossy of Lustre) papier, 20×30 cm. De club neemt de kosten van deze foto, alsmede start- en verzendkosten voor haar rekening. Als je niets aangeeft wordt je foto afgedrukt op glans papier (Glossy). Voor een afdruk op mat papier (Lustre) kun je dat vermelden in je bericht. We laten de foto’s afdrukken bij ProFotonet. Je mag de afduk na afloop zelf houden. Breng a.u.b. zelf een mapje, tasje of envelop mee om je foto na afloop mee naar huis te kunnen nemen.
Je foto moet als JPEG in maximale resolutie worden aangeleverd naar fotoclubwijchen@gmail.com. Het is overigens raadzaam, om in de bestandsnaam van de foto de initialen van de maker op te nemen. Ter illustratie, de bestandsnaam van mijn eigen foto’s begint altijd met WvD, bijvoorbeeld WvD-20170206-1007.JPG
De foto’s moeten dan binnen zijn vóór maandagochtend 22 mei om 09.00.
Mocht iemand méér foto’s afgedrukt willen hebben (voor privé doeleinden), dan kan dat. Dan stuur je jouw extra foto’s tegelijkertijd met de ABC-foto in. Let er wel op, dat dit mail-account maximaal 25 MB aan bijlagen per bericht kan ontvangen. Houd dus de bestandsgrootte in de gaten. Zou je nou toch boven de 25MB uitkomen, stuur je foto’s dan met WeTransfer naar fotoclubWijchen@gmail.com.

Datum:
23/05/2017