Thema avonden

geplaatst in: Blog | 0

Beste Clubleden,

In fotografie kun je allerlei uitdagingen aangaan. Een mogelijkheid is om met een thema te werken.

Dit gaan we doen:

Voor de eerste clubavond van oktober: Gebarsten (met als subthema’s:  kapot, waardeloos, rotzooi)

Voor de eerste clubavond van december (of januari): Teer (met als subthema’s:  breekbaar, kwetsbaar, gevoelig, iel)

Voor de eerste clubavond an februari (of maart): Leeg (met als subthema’s:  zonder inhoud, ruimtelijk, oneindig, niks)

Voor de eerste clubavond van mei (of juni): Zwaar (met als subthema’s: donker, lastig, moeilijk, pijnlijk)

De bedoeling is dat je op die eerste clubavond foto’s laat zien die beantwoorden aan het thema. Die foto’s gaan we uiteraard ook bespreken.

Je mag ze digitaal aanleveren/laten zien(via de beamer, laptop of tablet) of in een andere presentatievorm (print op papier bijv.).

Je weet nu ruimschoots van te voren wat de thema’s zijn.

Je zou ze zelfs als een “reeks” of een thematische serie kunnen benaderen.

Als je niet wil werken met thema’s, is dat overigens ook goed. De thema’s zijn een hulpmiddel.

Op genoemde avonden staan het genoemde thema centraal.

Als je een andere inbreng hebt, meldt het dan even.

Heel veel succes en enorm veel plezier in het bedenken, conceptualiseren, uitvoeren. Veel inspiratie!