Fotoketting

| 0

Als eerste wil ik iedereen die heeft meegedaan erg bedanken, want zonder deelnemers geen ketting. En 17 leden is een hele mooie score J

Wat ook heel erg fijn is geweest, dat iedereen zijn bijdrage op tijd weer terugstuurde.

Want als iemand te laat zou zijn, zou de volgende deelnemer weer minder tijd hebben en het schema was in de war gelopen. Maar dat is niet gebeurd, helemaal top !

De snelste inzendig was van Wim, na 1 uur en 4 minuten had ik zijn bijdrage al binnen. Anja had een mooie 2e plaats, alhoewel het natuurlijk geen wedstrijdje ‘snelste inzending’ was J
Er was ook een enkel lid die het spannend maakte door om 19.45 uur de bijdrage terug te sturen….

Het leuke van een fotoketting zit hem vooral in de combinatie van foto’s en tekst.

Het is zo mooi om te lezen hoe mensen hun keuze hebben gemaakt, wat ze zien in de foto van een ander.

Bij deze fotoketting wisten jullie niet van wie de foto was die je had ontvangen……op een enkele uitzondering na……

Een slimmerik had snel de exif geraadpleegd en het zo ontdekt, ik was namelijk vergeten de naam in de exif te verwijderen.

En iemand anders dacht te herkennen van wie de foto was, die was ontvangen, maar dit bleek niet zo te zijn…..

Het is mooi om te lezen wat een ‘trigger’ was voor de inzending, welke moeite is gedaan voor het maken van een foto (echt top !) en hoe de foto’s zo overgaan van
het ene onderwerp naar het andere.

Voor mezelf kan ik zeggen dat ik ontzettend genoten heb van het organiseren.
En nog leuker was eigenlijk elke keer de verrassing van de inzending en de bijbehorende teksten.

Het kost je natuurlijk wat tijd voor het maken van mails, een schema voor insturen en doorsturen en natuurlijk het eindresultaat samenstellen.

Als iemand zoiets ook een keer wil opzetten, heb ik wel wat tips & trucs.

Maar het eindresultaat telt en dat kunnen jullie hier onder zien.

Heel veel plezier met het lezen en bekijken van de fotoketting !

Groetjes

Roland